NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » PRZEDSTAW SIĘ » REGULAMIN - HARIKA - TRAVEL

Przejdz do dołu stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

REGULAMIN - HARIKA - TRAVEL

Regulmin Harika, Umowa
  
Moderator_Gabi
13.07.2013 23:37:00
poziom 2

Grupa: Administrator 

Posty: 58 #1536324
Od: 2013-7-2
HARIKA-TRAVEL/REJESTRACJA
UMOWA
Niniejsza Umowa zostaje zawarta pomiędzy firmą «Harika Ev emlak Ltd» ,zwaną dalej Spółką, działającą zgodnie z międzynarodowym projektem "Wonderful Journey", w imieniu Korporacji «Menwin international corp.» a niezależnym przedstawicielem, zwanym dalej Partnerem i określa zakres odpowiedzialności Stron.
1. Wstępne porozumienie:
1.1. Strony Umowy występują jako podmioty gospodarcze prowadzące samodzielną działalność, mającą na celu osiągnięcie zysku. Partner prowadzi swoją działalność zgodnie z przepisami prawa kraju Partnera i niniejszej Umowy;
1.2. Warunkiem uzyskania statusu Partnera, zgodnie z planem marketingowym Spółki, jest zakup przez Partnera, jako niezależnego dystrybutora, miejsca biznesowego oraz zestawu materiałów szkoleniowych i promocyjnych ;
1.3. Spółka nie pobiera miesięcznych opłat i nie wymaga comiesięcznego zakupu produktu. Warunkiem zaistnienia Partnera w programie jest jednorazowa opłata za miejsce biznesowe wraz z pakietem Partnera zawierającym zestaw szkoleń i materiałów promocyjnych;
1.4. Warunkiem ruchu w planie marketingowym jest wprowadzenie przez Partnera dwóch poleconych - podczas jego przechodzenia przez pierwszą-niebieską matrycę. Aby otrzymać wynagrodzenia przy wyjściu z drugiej -złotej matrycy – loginy dwóch osobiście zaproszonych osoby muszą znajdować się w tej matrycy. Przy ponownych wyjściach w każdym nowym cyklu – wynagrodzenie uzależnione jest od obecności w złotej matrycy dwóch loginów osób osobiście poleconych (z reinwestycji lub nowych).
2. Prawa i obowiązki Stron:
2.1. Partner zobowiązuje się do:
2.1.1 podjęcia działań promocyjnych wśród potencjalnych klientów w zakresie produktów i usług Spółki «Harika Ev emlak Ltd» w ustalonej przez Strony formie, a w szczególności:
a) przekazania na wskazane przez Spółkę konto jednorazowej opłaty w wysokości 120 Euro (słownie: sto dwadzieścia euro) w celu wykupienia miejsca biznesowego w programie marketingowym, stworzenie własnego zespołu partnerów oraz zakupienia pakietu Partnera zawierającego materiały szkoleniowe i reklamowe (wzór wizytówki i inne materiały przygotowane przez Spółkę);
b) poszukiwania partnerów biznesowych oraz potencjalnych nabywców towarów i usług; ;
c) dystrybucji materiałów promocyjnych i reklamowych wśród potencjalnych klientów Spółki;
d) nawiązywanie kontaktów z klientami zarówno potencjalnymi, jak i tymi, którzy już zawarli Umowę z firmą;
e) dokonywanie innych czynności niezbędnych do szybkiego i skutecznego wdrożenia produktów i usług Spółki , które nie są zakazane przez prawo państwa Partnera i nie są sprzeczne z postanowieniami niniejszej Umowy;
f) postępowania zgodnie z moralnym i etycznym kodeksem Spółki;
g) korzystania ze slajdów i tekstowych opracowań biznesowych, zatwierdzonych przez Spółkę i dostępnych w Back-Office;
h) Spółka zakazuje używania logo Korporacji na osobistych stronach (z wyjątkiem stron Biur Informacyjnych), kopiowania filmów i innych materiałów, objętych prawem autorskim bez pisemnej zgody Korporacji;
i) niedozwolone jest używanie czatu firmowego w innych (nie związanych z firmą) celach, a w szczególności: umieszczania prywatnych reklam, informacji o innych firmach, prowadzenia prywatnej korespondencji nie związanej z projektem.
2.1.2 przekazywać Spółce wyłącznie prawdziwe informacje, w tym numery telefonów, adresy pocztowe i e-mail, dane identyfikacyjne o miejscu zameldowania lub o faktycznym miejscu zamieszkania;
2.1.3. w przypadku zmiany danych osobowych lub danych kontaktowych Partnera, podanych przy zawarciu Umowy, należy zawiadomić Spółkę w terminie 7 (siedmiu) dni kalendarzowych od tej zmiany;
2.1.4. przekazywać wyłącznie wiarygodne informacje dotyczące biznesu Spółki. Nie dopuszczać do żadnych pisemnych lub ustnych oświadczeń zniesławiających Firmę na ogólnych czatach, forach. spotkaniach czy w środkach masowego przekazu;
2.1.5. Za fałszywe i nieprawdziwe informacje dyskredytujące Firmę , Spółka może nałożyć karę w wysokości do 5.000 E(pięć tysięcy euro), jeśli takie zarzuty zostaną Partnerowi udowodnione. W szczególności, osoby które wyrządziły szkodę lub w przypadku powtarzających się nadużyć pomimo pierwszego ostrzeżenia, Partner może być usunięty z programu i pozbawiony miejsca biznesowego z utratą praw do wynagrodzenia, naliczonego w ramach planu marketingowego.
2.2. Spółka zobowiązuje się:
2.2.1. Umożliwić partnerom swobodę wyboru unikalnej nazwy użytkownika, która będzie ściśle powiązana z osobistą stroną /Back Office oraz zapewnić stały całodobowy dostęp do systemu operacyjnego i księgowego w Back Office w momencie zawarcia niniejszej Umowy;
2.2.2. Zapewnić poufność danych, oraz informacji na temat operacji w Back Office Partnera;
2.2.3. Zapewnić Partnerowi platformę reklamową dla skutecznego promowania produktów i usług Spółki (możliwość korzystania z pokoju konferencyjnego w celu przeprowadzenia prezentacji biznesowych on-line);
2.2.4. Umożliwić Partnerom uczestnictwo w programach partnerskich w celu promowania produktów i usług oferowanych przez Spółkę;
2.2.5 Prowadzić regularne konferencje on-line, szkolenia, organizować imprezy i seminaria, jak również w sposób ciągły zapewnić dostęp do informacji i Supportu Spółki;
2.2.6. Zapewnić Partnerowi terminowe wypłaty należnego mu wynagrodzenia, zgodnego z planem marketingowym;
2.2.7. Zapewnić terminową realizację wniosków dotyczących podróży turystycznych;
2.2.8. Jeżeli zdarzy się, że sponsor nie ma właściwych relacji biznesowych ze swoim bezpośrednim Partnerem lub nie jest zadowolony z efektów jego pracy, może on (sponsor) pomóc w sprzedaży jego loginu innemu aktywnemu Partnerowi lub odłączyć go od swojego zespołu i dołączyć pod innego sponsora , jeżeli zostanie osiągnięte odpowiednie porozumienie między sponsorami. Spółka zobowiązuje się do rozpatrzenia sprawy w ciągu pięciu dni i podjęcia decyzji na korzyść jednej ze stron.
3. Procedury wypłat:
3.1. Partner otrzymuje wynagrodzenie oparte na programie bonusowym, zgodnie z planem marketingowym i nie ma na udziałów w zysku Korporacji. Wynagrodzenie pojawia się na wewnętrznym koncie Partnera w jego Back-Office;
3.2. Wynagrodzenie przeznaczone na turystykę pojawia się na wewnętrznym koncie „podróże” w Back-Office Partnera. Partner powinien złożyć odpowiedni wniosek, określając termin i kierunek planowanej podróży. Spółka ureguluje opłatę za uzgodniony wyjazd turystyczny , a saldo środków zostaje przekazane na elektroniczne konto gotówkowe w Back-Office Partnera lub zostanie wypłacone w formie uzgodnionej z Supportem.
3.3. Partner, który otrzymał wynagrodzenie turystyczne zobowiązuje się złożyć wniosek określając wybrany kierunek podróży ;
3.4. Przelewy środków wypracowanych przez Partnera w planie marketingowym realizowane są za pośrednictwem elektronicznych systemów płatniczych w ciągu 10 dni roboczych. Przelewy na karty debetowe lub rachunki bankowe Partnera będą realizowane po uzgodnieniu takiej możliwości z Supportem Spółki, na podstawie formalnego wniosku o przelew. Od wypłacanych kwot pobierane jest 5 %prowizji. Wszystkie koszty związane z przelewem środków ponosi Partner.
4. Odpowiedzialność Stron:
4.1. W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania przez jedną ze Stron zobowiązań wynikających z niniejszej Umowy, druga Strona ma prawo zastosować sankcje przewidziane w niniejszej Umowie;
4.2. Strona, która w ramach niniejszej umowy naraziła drugą Stronę na stratę, musi ponieść koszty odpowiedniej rekompensaty. Ponadto zdarzenie to może stanowić podstawę do przedterminowego rozwiązania Umowy, z inicjatywy Strony poszkodowanej;
4.3. W przypadku naruszenia zobowiązań umownych przez Partnera, Spółka ma prawo ograniczyć lub zablokować dostęp do Back-Office Partnera do czasu likwidacji tego naruszenia;
4.4 Spółka nie ponosi odpowiedzialności za zobowiązania Partnera w stosunku do osób trzecich, nawet jeśli zobowiązania te są związane z realizacją niniejszej Umowy,
4.5. W przypadku rezygnacji ze współpracy, Partner rozwiązuje jednostronnie wszystkie problemy, w tym przepisanie miejsca biznesowego na inną osobę. Wniesiona przez rezygnującego Partnera jednorazowa opłata 120 € ( za miejsce biznesowe , pakiet szkoleniowy i materiały promocyjne) nie podlega zwrotowi. Spółka nie bierze udziału w przekazaniu i sprzedaży miejsca marketingowego biznesowego innej osobie .
5. Udzielanie gwarancji i ograniczenie odpowiedzialności:
5.1 Spółka przedstawia możliwości wyjazdów turystycznych z wykorzystaniem ofert tour-operatorów. Oferuje również możliwości indywidualnego pobytu w apartamentach, a także wycieczki specjalne, na podstawie zawartych umów.
5.2 Spółka nie daje Partnerom gwarancji osiągnięcia zysków, rozumianych jako zyski z promowania towarów i usług na rzecz Spółki
5.3 Spółka gwarantuje prawidłowe działanie programu i planu marketingowego, ustanowionego przez Spółkę;
5.4. W przypadku awarii programu , Spółka zapewni odzyskanie bazy danych i szybkie uruchomienie programu;
5.5. Spółka gwarantuje Partnerowi odtworzenie miejsca biznesowego, prowadzenie rozliczeń finansowych oraz udostępnianie informacji w Back-Office Partnera, w przypadku problemów powstałych wskutek awarii .
6. Poufność:
6.1 Strony zobowiązują się nie ujawniać żadnych informacji na temat wykonania Umowy, w tym informacji o klientach, wynagrodzeniach Partnera i innych informacji dotyczących Stron Umowy;
6.2. Partner jest zobowiązany do zachowania tajemnicy w zakresie danych klientów, kontrahentów i transakcji handlowych Spółki.
7. Rozstrzyganie sporów:
7.1. Wszelkie spory wynikające lub związane z niniejszą Umową będą rozstrzygane w drodze negocjacji;
7.2. Jeśli spór nie zostanie rozstrzygnięty w drodze negocjacji między Stronami, zainteresowana Strona przekazuje drugiej Stronie zarzuty na piśmie, a druga Strona jest zobowiązana do rozważenia i pisemnej odpowiedzi w ciągu 10 dni od otrzymania pisemnej skargi;
7.3. Jeżeli Strony nie dojdą do porozumienia w ciągu 30 dni kalendarzowych, spory mogą być rozstrzygane przez Sądy , podlegające jurysdykcji w kraju rejestracji Korporacji.
8. Czas trwania, zmiany i rozwiązanie umowy:
8.1. Umowa wchodzi w życie w momencie jej akceptacji przez Partnera, zgodnie z ust. 1.2 i 1.3 niniejszej Umowy;
8.2. Spółka ma prawo do jednostronnej zmiany warunków lub uzupełnienia niniejszej Umowy. W takim przypadku powiadomienie Partnera o zmianach następuje poprzez umieszczenie odpowiedniej informacji na stronie "www.harika-travel.com";
8.3. Powiadomienie Partnera o wprowadzonych zmianach oznacza akceptację nowych warunków Umowy przez Partnerów. Jeśli Partner nie ze zgadza się z wprowadzonymi zmianami, ma prawo do jednostronnego wypowiedzenia Umowy;
8.4. Niniejsza Umowa może zostać rozwiązana przez Partnera w drodze pisemnego powiadomienia lub w inny sposób, zapewniający dostarczenie do Spółki powiadomienia o wypowiedzeniu współpracy. Brak sprzeciwu ze strony Spółki oznacza, że Umowa zostaje rozwiązana po upływie 10 dni roboczych od otrzymania takiego zawiadomienia przez Spółkę;
8.5. Niniejsza Umowa może zostać rozwiązana przez Spółkę w następujących przypadkach:
a) przy naruszeniu warunków Umowy w zakresie korzystania z systemu operacyjno- księgowego systemów Back-Office, a także innych wewnętrznych i państwowych regulacji dotyczących działalności Spółki;
b) w przypadku przyczynienia się Partnera do materialnej lub moralnej szkody na rzecz Spółki lub działań Partnera niezgodnych z zasadami uczciwej współpracy biznesowej pomiędzy Partnerem a Spółką, a także w przypadkach naruszenia przez Partnera zasad Kodeksu Etycznego lub lekceważący stosunek do Supportu, czy też innych partnerów Spółki, rozpowszechnianie fałszywych informacji, mających na celu podważanie działalności Spółki, Spółka zastrzega sobie prawo do wyeliminowania takiego Partnera jednostronnie, bez prawa do jakichkolwiek wypłat wynagrodzenia i bez zwrotu jednorazowej początkowej wpłaty 120 euro (na zakup miejsca biznesowego, pakiet szkoleń i materiały promocyjne);
c) w przypadkach określonych w pkt 2.1.1. Firma uprzedza Partnera o nieprawidłowościach i wzywa do ich usunięcia. Jeśli partner nie reaguje na wezwania Spółki, dopuszcza się nałożenie kar pieniężnych oraz blokadę Loginu Partnera - do momentu spełnienia stawianych wymogów;
d) w innych przypadkach określonych w niniejszej Umowie.
9. Postanowienia końcowe:
9.1. Niniejsza Umowa w formie dokumentu elektronicznego jest dostępna na oficjalnej stronie internetowej Spółki «Harika-travel.com» - w zakładce "Rejestracja";
9.2 W celu wymiany informacji i powiadomień Strony korzystają z każdej dogodnej formy komunikacji (poczta, fax, e-mail, itp.) Wiadomości przechowywane są w rejestracyjnej bazie danych , co pozwala na wiarygodne ustalenie odbiorcy. Spółka może przesyłać zawiadomienia i wiadomości do Partnera pocztą elektroniczną;
9.3. Strony uznają, że zgodnie z art. 8 Konwencji ONZ z dnia 23.11.2005 "O wykorzystaniu komunikacji elektronicznej w kontraktach międzynarodowych" niniejsza Umowa, podpisana w formie elektronicznej, ma charakter prawnie wiążący obie Strony, tj.posiada siłę oryginału.
22.05.2012 © "Harika Ev emlak Ltd" - Spółka zarządzająca międzynarodowym projektem «Harika-Travel»
Przeczytałem (a) i akceptuję warunki umowy.

_________________
http://harika-turystyka.webnode.com/

Przejdz do góry stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

  << Pierwsza      < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » PRZEDSTAW SIĘ » REGULAMIN - HARIKA - TRAVEL

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!


TestHub.pl - opinie, testy, oceny